2012-2013Het einde van het jaar is nu echt in zicht. Tijd om de balans op te maken. De economie ontwikkelde zich niet zoals gewenst, de verkoop van huizen stagneerde, landen werden geteisterd door stormen en overstromingen. Maar ook het succes van de sporters tijdens de Olympische Spelen, doorbraken in het ontdekken van oorzaken en genezen van ziektes en gunstige prijzen voor nieuwkomers op de huizenmarkt.

Populariteit van relatiegeschenken en promotieartikelen

Ook in 2012 bleef u gul als het gaat om het geven van relatiegeschenken en promotionele artikelen. Hebt u op een vakbeurs gestaan of een vakbeurs bezocht? Dan is het u beslist opgevallen dat het geven van bedrukte promotieartikelen ontzettend populair en een krachtige promotie is. Ontvangers van relatiegeschenken en promotieartikelen waarderen het enorm om een geschenk te krijgen, zij herinneren zich de gever en het geschenk wordt gebruikt en bewaard.

Wat zijn nu artikelen die veel verkocht werden in 2012? Zijn het de multi media artikelen, zijn het de opvallende gadgets of zijn het juist de praktische geschenken? Geschenken waarvan men weet dat iedereen ze kan gebruiken en waarop een opdruk goed in het oog springt. Gaat men voor -geen risico en succes verzekerd- of durft men zich te wagen aan een niet alledaags geschenk? Ook IGO-POST heeft de balans opgemaakt als het gaat om topartikelen in 2012.

Onze toppers

Misschien bent u verrast door de toppers uit onze collectie. Deze veel geschonken en dus veel ontvangen relatiegeschenken en promotieartikelen zijn artikelen die breed ingezet kunnen worden. De klant gaat duidelijk voor succesgarantie. Geschenken die vast en zeker gebruikt kunnen en zullen worden, zodat de mogelijkheid tot promotie optimaal benut wordt. In willekeurige volgorde:

6064 Firenz schrijfmap / documentenmap
1680 Monaco balpen
2200 Shopper winkeltas
3648 MaxiMemo memoboekje
3612 FreshCooler koeltas

Natuurlijk wilt u ook in 2013 uw bedrijf, merk en product onder de aandacht brengen bij uw (potentiële) klanten. U wilt bestaande klanten behouden en nieuwe partners ontmoeten. U wilt promoten met acties of op beurzen.

Ook in 2013 blijft IGO-POST u de aandacht geven die u verdient. Met de allernieuwste trends en geschenkideeën blijven wij graag actief betrokken bij al uw promotionele acties. Ervaar ook in 2013 de kracht van het geven, samen met IGO-POST ‘The Experience of Giving!’.